مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 11:472022-02-20سياسي

روابط آزاد دختر و پسر برای زندگی آینده آنها آسیب است یا فرصت؟


پنجاه و یکمین و پنجاه و دومین قسمت فصل سوم برنامه چراغ یکشنبه 1 اسفند ماه و سه شنبه 3 اسفند ماه بروی آنتن شبکه 5 سیما می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پنجاه و یکمین و پنجاه و دومین قسمت فصل سوم برنامه چراغ یکشنبه 1 اسفند ماه و سه شنبه 3 اسفند ماه بروی آنتن شبکه 5 سیما می رود.

طبق روال فصل سوم برنامه که هر هفته یکی از چالش ها و مسائل جدی شبکه مسائل عفاف و حجاب مورد بررسی قرار می گیرد، این هفته که آخرین هفته پخش فصل سوم محسوب می شود نیز برنامه چراغ چالش جدیدی را مورد بررسی قرار داده که عبارتست از روابط آزادانه دختر و پسر بیشتر برای آینده زندگی آنها آسیب محسوب می شود یا فرصت؟ چالش این هفته با حضور میهمانان ارجمند مهسا جمشیدی از بانوان نخبه کشورمان که مقیم آمریکا و ژاپن بوده و دارای رتبه تک رقمی در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری بوده و کارشناسی ارشد حقوق بین الملل را در آمریکا گذراندند و سپس به فراخور شرایط تحصیل و زندگی به اتفاق همسرشان در ژاپن زندگی می کنند و در عرصه فضای مجازی هم فعالیت دارند، دیگر میهمان برنامه مهسا تدین سعدی قاضی، استاد دانشگاه و مشاور قضایی دادگستری و دادیار خانواده خواهد بود.

جمشیدی گفت: در کشور ما نوع نگاه به روابط بین زن و مرد بحث صرفاً مادی و با محوریت لذت نیست؛ بلکه به تأسی از مبانی اعتقادی اسلام، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روابط آزاد دختر و پسر برای زندگی آینده آنها آسیب است یا فرصت؟

روابط آزاد دختر و پسر برای زندگی آینده آنها آسیب است یا فرصت؟