مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 11:472022-02-20سياسي

درآمدهای شهرداری اصفهان شفاف می شود/ اجرای بودجه مهمتر از تصویب آن است


با توجه به اینکه در سنوات قبل شایع بود که پول هایی دریافت می شود که احتمالا منطبق بر مصوبات شورا نیست، در بودجه سال آینده به این سمت رفتیم که درآمدهای شهرداری و دریافتی ها از مردم کاملا قانونمند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمد نورصالحی، رییس شورای اسلامی شهر اصفهان صبح امروز در سی و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه مهمتر از تصویب بودجه اجرای بودجه است، اظهار کرد: در حوزه حمل نقل، فرهنگ، عدالت محوری، محله محوری و محرومیت زدایی تأکیداتی شد که این تأکیدها مهمتر از خود بودجه است.

وی با اشاره به ایجاد تغییراتی در حوزه درآمدهای شهرداری، افزود: با توجه به اینکه در سنوات قبل شایع بود که پول هایی دریافت می شود که احتمالاً منطبق بر مصوبات شورا نیست، در این رابطه به این سمت رفتیم که درآمدهای شهرداری و دریافتی ها از مردم کاملاً قانونمند، شفاف و منطبق بر مصوبات باشد.

نورصالحی تأکید کرد: با توجه به وجود تفاهم و تعامل میان شورا و شهرداری در بررسی و تصویب بودجه، امید داریم در سال 1401 در زمینه درآمدهای شهرداری نیز شبهه ای وجود نداشته باشد.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با تأکید بر اینکه اگر ابهامی وجود دارد باید به نفع مردم تفسیر شود، گفت: این گونه نباشد که بر اساس شبهه، پول اضافه تری از مردم گرفته شود،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمدهای شهرداری اصفهان شفاف می شود/ اجرای بودجه مهمتر از تصویب آن است

درآمدهای شهرداری اصفهان شفاف می شود/ اجرای بودجه مهمتر از تصویب آن است