مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 11:472022-02-20سياسي

نهضت اساتید بسیجی میدان دار «جهاد تبیین» در سطح نخبگانی باشند


رییس بسیج اساتید دانشگاه آزاد با بیان اینکه نهضت استادی باید میدان دار جهاد تبیین در سطح نخبگانی باشد، گفت: مبارزه با دشمن در جنگ شناختی نیاز به تبیین و آگاه سازی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سیدمحمود هاشمی رییس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در اجتماع مسئولین کانون های بسیج اساتید سراسر کشور گفت: این دشمن که امروز در قالب جریان ضدانقلاب و رسانه های تابعه آن ظهور دارد، از عملیات روانی، هدفی مهم تر و بنیادی تر را دنبال می کند و آن هم تبدیل عملیات روانی به عملیات میدانی است.

وی افزود: به بیان دیگر، تمام این سیاه نمایی ها، نفرت پراکنی ها، یأس آفرینی ها، تشویش ها و اعتمادزدایی هایی که صورت می گیرد را نباید تنها یک جنگ روانی برای القای یک سلسله پیام ها در ذهن مردم دانست؛ بلکه این فرآیندهای روانی که در لباس عملیات رسانه ای متحقق می شوند، در عین اینکه خودشان هدف هستند، وسایل و ابزاری برای تحقق یک هدف اصلی تر یعنی ایجاد آشوب و برهم زدن نظم اجتماع برای سلطه بر جامعه اسلامی هستند.

هاشمی ادامه داد: جهاد تبیین در دو وجه ضرورت می یابد؛ یکی بر اساس معنای خاص جهاد یعنی تقابل و مبارزه با دشمن و دیگری برحسب معنای عام آن، یعنی جهاد برای تبیین حقیقت برای ذات حقیقت که مصداق اتم آن همان انسان کامل و امام عدل (عج) است، و ناگف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت اساتید بسیجی میدان دار «جهاد تبیین» در سطح نخبگانی باشند

نهضت اساتید بسیجی میدان دار «جهاد تبیین» در سطح نخبگانی باشند