مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 11:572022-02-20سياسي

در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خلاقیت داشته باشیم


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران گفت:با تولید محتوای فرهنگی فاخر، مجاهدت شهدا در دوران دفاع مقدس و مدافعین حرم به عنوان قهرمانان ملی را برای نسل نوجوان و جوان کشور تبیین کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالله مرتضوی عصر شنبه در نشستی با جمعی از فعالان عرصه رسانه و فضای مجازی با تأکید بر اهمیت تحقق بیانات مقام معظم رهبری در راستای پیگیری بیانیه گام دوم انقلاب و جهاد تبیین و همچنین زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهیدان بیان کرد: تبیین دستاوردهای دوران انقلاب، دفاع مقدس و حوادث پس از آن در طول حیات انقلاب، یک وظیفه همگانی است و در این میان شما صاحبان قلم و رسانه نقش مؤثری در این زمینه دارید.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران در ادامه افزود: با تولید محتوای فرهنگی فاخر، مجاهدت شهدا در دوران دفاع مقدس و مدافعین حرم به عنوان قهرمانان ملی را برای نسل نوجوان و جوان کشور تبیین کنیم.

وی استفاده از ابتکار و خلاقیت در تولید آثار فاخر فرهنگی در حوزه ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت را مهم و اثربخش برشمرد و افزود: نسل امروز به لحاظ سلیقه و دیدگاه دارای هوشمندی های خاصی هستند و اگر شما صاحبان قلم و هنر بتوانید با شناخت صحیح از این سلیقه ها، خوراک فرهنگی مطلوبی را تهیه و منتشر کنید فضای فرهنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خلاقیت داشته باشیم

در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خلاقیت داشته باشیم