مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 11:572022-02-20سياسي

مباحث فرهنگی در موفقیت ها و معضلات جامعه موثر است


سر نخ اکثر موفقیت های ایجاد شده و یا معضلات حادث شده در جامعه، مسائل فرهنگی است بنا بر این در مسئله فرهنگ به یک همگانی فرهنگی نیاز داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکه فرهنگ را به مثابه هوا، ستون فقرات و یا اصلی ترین وجه در جامعه می دانند، نتیجه می گیریم که سر نخ اکثر موفقیت های ایجاد شده و یا معضلات حادث شده در جامعه، مسائل فرهنگی است.

وی تاکید کردند: ما در مسئله فرهنگ به یک همگانی فرهنگی نیاز داریم.

قطعاً ما در جلسات شورا بستر را فراهم می کنیم چرا که تمامی دستگاههایی که به آنان در برنامه ریزی نیاز داریم، عضو این شورا هستند، اما در اجرا ما نیاز داریم هم دستگاههای مربوطه و هم مردم از یک حرکت فرهنگی حمایت و پشتیبانی نمایند.

محمد هنرپیشه، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی این شهرستان هم ضمن تبریک اعیاد و موالید ائمه اطهار در ماه رجب و آرزوی بهره گیری از فیوضات این ماه شریف، به حضور پرشور مردم در رژه خودرویی و موتوری 22 بهمن پرداخته و اظهار داشتند: مردم ما نشان دادند که با گذشت 43 سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی همچنان بر ادامه راه امام و شهدا تاکید و برتبعیت از مقام عظمای ولایت عنایت دارند.

انتخاب حوزه کلی معنویت، اخلاق و سبک زندگی اسلامی ایرانی و خانواده متعالی بعنوان اولویت دستور جلسات آتی شورا در سال 1401 و ارسال ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مباحث فرهنگی در موفقیت ها و معضلات جامعه موثر است

مباحث فرهنگی در موفقیت ها و معضلات جامعه موثر است