مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 12:022022-02-20سياسي

ایران در مذاکرات دنبال نقد کردن چک برجام است نه صرفا رفع تحریم


ما منتظر رفع تحریم برای حل مشکلاتمان نیستیم و یک چک برگشتی به نام برجام داریم و در هر موقعیتی این چک را نقد خواهیم کرد و هدف تیم مذاکره کننده ما نقد کردن این ظرفیت و چک است.

- ابوالفضل ظهره وند کارشناس مسائل بین الملل در گفت وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به تاکید رهبر انقلاب بر ورود به فاز تهاجمی در جنگ ترکیبی، اظهار داشت: ما باید مختصات میدان  و موقعیت خودمان را خوب متوجه باشیم و صرفا در موضع واکنشی نباشیم بلکه در موضع کنش گری قرار بگیریم.

وی افزود: اگر دشمن روی نقاط قوت و ضعف ما متمرکز شده، ضمن احصای این نقاط باید دلیل تمرکز دشمن را بدانیم تا متوجه شویم چه موقعیتی را به صورت فرضی در ذهن طرف مقابل ایجاد کرده ایم که او مترصد به آسیب زدن شده و به همین دلیل باید به فرصت ها و موقعیت هایمان بیشتر توجه ساختارمند کنیم و دستگاه های مرتبط با سیاست خارجی و دستگاه های داخلی باید کار هماهنگ داشته باشند و این راهبرد را در یک راستا ببینند و تقسیم کار مناسب با فرماندهی واحد صورت گیرد.

این کارشناس مسائل بین الملل تاکید کرد: اینگونه نباشد که بخشی در جنبه رفع تهدید و ایجاد فرصت توسط یک دستگاه کار می کنیم و دستگاه دیگری که باید فرصت را احصا و عملیاتی کند، مغفول باشد و از طرفی جایی که دشمن روی نقاط ضعف ما متمرکز است را باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران در مذاکرات دنبال نقد کردن چک برجام است نه صرفا رفع تحریم

ایران در مذاکرات دنبال نقد کردن چک برجام است نه صرفا رفع تحریم