مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 12:072022-02-20اقتصادي

بودجه هزار میلیاردی شهرداری ساوه در دست بررسی/ساماندهی وضعیت آسفالت معابر


بودجه هزار میلیارد تومانی شهرداری ساوه که برای سال آینده پیش بینی شده در صحن علنی شورای اسلامی این شهر در دست بررسی است.

- ایسنا/مرکزی رییس شورای اسلامی شهر ساوه گفت: بودجه هزار میلیارد تومانی شهرداری ساوه که برای سال آینده پیش بینی شده در صحن علنی شورای اسلامی این شهر در دست بررسی است.

احمد حاج امینی در جلسه بررسی لایحه بودجه 1401 شهرداری ساوه اظهار کرد: 60 میلیارد تومان در بودجه 1401 شهرداری ساوه جهت ساماندهی وضعیت آسفالت معابر و خیابان ها در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه با اختصاص این اعتبار طرح نهضت آسفالت و تحول اساسی در مسیرهای دسترسی فرسوده شهر رقم خواهد خورد، گفت: هم اکنون وضعیت آسفالت معابر شهر ساوه در تمامی مناطق شهر نامناسب است و شهروندان از این بابت گله مند هستند.

وی ادامه داد: اولین موضوعی که مدیریت شهری ساوه در دوره ششم به آن توجه ویژه دارد، علاوه بر تکمیل پروژه های نیمه تمام، توجه به نگهداری شهر است زیرا فرسودگی بر شهر غالب شده و عمده خواسته های مردم مباحث نگهداشتی مانند ساماندهی وضعیت آسفالت است که در گذشته نیز نسبت به این مسائل کمتر توجه شده است.

حاج امینی با بیان اینکه هم اینک بیش از 60 درصد معابر ساوه نیاز به روکش آسفالت دارد، افزود: خدمات رسانی عادلانه به تمام نقاط شهر از اهداف مهم شهرداری در تدوین بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه هزار میلیاردی شهرداری ساوه در دست بررسی/ساماندهی وضعیت آسفالت معابر

بودجه هزار میلیاردی شهرداری ساوه در دست بررسی/ساماندهی وضعیت آسفالت معابر