مدیران دستگاه ها باید تعامل محور و پاسخگو باشند/ کارگاه سواد رسانه ای نیاز امروز مدیرانعدم پاسخگویی مدیران یکی از بزرگترین دغدغه هایی است که اهالی رسانه همواره با آن مواجه هستند و این موضوع موجب شده تا بسیاری از مشکلات مغفول باقی بمانند. - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، خبرگزاری ها، نشریات، شبکه های اجتماعی، رادیو، تلویزیون و. به عنوان ابزارهای رسانه ای می توانند نقش موثری در برقراری و استمرار ارتباط بین مردم و مدیران ایفا کنند. باتوجه به اینکه مردم همواره به دنبال آن هستند تا به وسیله این ابزارهای ارتباطی به بیان مشکلات و مسائل خود پیرامون موضوعات مختلف بپردازند، بدیهی است که این انتظار نیز می رود تا مسئولان هم به عنوان کسانی که در راس امور قرار دارند رسانه ها را پل ارتباطی خود بدانند و پاسخگوی مسائل مطروحه باشند. در سنوات گذشته بازدیدهای میدانی، برگزاری جلسات و نشست های خبری محلی بود تا اصحاب رسانه بتوانند رو در رو مسائل و مشکلات مردم را مطرح کنند اگرچه در آن زمان نیز مدیران به طرق مختلف از زیر بار پاسخگویی شانه خالی می کردند. پس از شیوع کرونا، برگزاری مراسمات حضوری محدودتر شد و تماس تلفنی راه حلی جایگزین برای ارتباط بین مدیران با اصحاب رسانه قلمداد شد که البته در این زمینه هم چالش های جدی وجود دارد. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |