مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 12:172022-02-20اقتصادي

حکم به مطالعه، خرید و تهیه کتاب به عنوان حکم جایگزین حبس


مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان غربی گفت: در راستای توسعه فرهنگی قضات استان با استفاده از ظرفیت های مجازات جایگزین حبس برای محکومین جرائم غیرعمد، - حکم به نفع فرهنگی صادر می کنند.

خدیجه معصومی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اقدام واحدهای قضایی تابعه در صدور احکام جایگزین افزود: با پیگیری های اداره کل کتابخانه های عمومی استان در راستای اجرای طرح جایگزینی صدور حکم مجازات محکومین جرایم غیرعمد به نفع فرهنگی در آذربایجان غربی، تا بهمن ماه سال جاری، به تعداد 1268 نسخه کتاب جمعاً به ارزش تقریبی 205 میلیون و 119 هزار ریال است که به کتابخانه های عمومی شهرستان های ارومیه و ماکو توسط محکومین خرید و اهدا شده است.

وی در خصوص اقدام خلاقانه فرهنگی قضات خوش ذوق استان در اجرای صدور احکام خرید کتاب به جای حبس بیان کرد: محسن مرادی اوجقاز، قاضی شعبه 119 دادگاه کیفری شهرستان ارومیه، احکام بسیاری در راستای مجازات های جایگزین حبس از جمله خرید کتاب، کار در شهرداری و کمک به کمیته امداد و بهزیستی … صادر کرده است.

معصومی افزود: در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در شهرستان ارومیه نیز بنابر احکام منتشر شده ایشان برای محکومین به جای مجازات زندان، اقدام به صدور 3 فقره حکم فرهنگی جایگزین حبس به خرید کتاب برای کتابخانه های عمومی ارومیه دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکم به مطالعه، خرید و تهیه کتاب به عنوان حکم جایگزین حبس

حکم به مطالعه، خرید و تهیه کتاب به عنوان حکم جایگزین حبس