مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 12:322022-02-20اقتصادي

4کالای وارداتی آذربایجان غربی مغایربا استانداردهای ملی شناسایی شد


مدیرکل استاندارد آذربایجان غربی گفت: براساس آزمون های انجام شده بر روی کالاهای وارداتی 4 نمونه از این کالاهای وارداتی مردود و مغایر با استانداردهای ملی مربوطه شناسایی شده است.

- اظهار کرد: طبق نمونه برداری و آزمون های انجام شده توسط این اداره کل 4 نمونه از کالاهای خارجی موجود در بازار مغایر با استانداردهای ملی تشخیص داده شد.

وی در ادامه ضمن اشاره به این 4 کالا، افزود: روغن زیتون، پوشک بچه، کمپوت آناناس و فیوزهای محدودکننده جریان از جمله محصولات شناسایی شده می باشند.

مدیرکل استاندارد آذربایجان غربی تشریح کرد: در نتایج حاصل از نمونه برداری از روغن های زیتون موجود در سطح بازار، مشخص شد که روغن زیتون با نام تجاری demra نه تنها با استاندارد ملی ایران مغایرت دارند بلکه خالص نبوده و با سایر روغن ها نیز مخلوط و در بازار عرضه شده است.

وی اضافه کرد: پوشک بچه با نام Primaتولید کشور ترکیه، کمپوت آناناس با نام American green تولید کشور تایلند و فیوزهای محدودکننده جریان تولید کشور چین سایر مواردی است که در این نمونه برداری و آزمون ها غیراستاندارد شناسایی شده اند.

جلایر عنوان کرد: کالاهای وارداتی به کشور که مغایر با استانداردهای مورد قبول سازمان استاندارد و سایر دستگاه های مجاز نظارتی باشد، غیرمجاز اعلام می شود و این کالاها از همان بدو ورود د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4کالای وارداتی آذربایجان غربی مغایربا استانداردهای ملی شناسایی شد

4کالای وارداتی آذربایجان غربی مغایربا استانداردهای ملی شناسایی شد