مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 13:222022-02-20اجتماعي

غربالگری طلاق 450 زوج در خدابنده


رییس اداره بهزیستی شهرستان خدابنده با اشاره به ارائه 500 مشاوره در خدابنده گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون غربالگری طلاق با پذیرش 450 نفر انجام شده و از این تعداد 30 نفر پس از مشاوره به سازش رسید ه اند.

- عصمت نصیری، رییس اداره بهزیستی شهرستان خدابنده در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه پیشگیری از سوء مصرف مواد نیازمند مشارکت جدی مردم و بخش های دولتی و غیردولتی است، اظهار کرد: رویکرد اجتماع محور با کمک مردم در محلات صورت می گیرد و در رویکرد اجتماع محور همه تصمیم هایی که برای مردم اتخاذ می شود با کمک خود مردم است.

رییس اداره بهزیستی شهرستان خدابنده تصریح کرد: طرح پیشگیری از اعتیاد اجتماع محور رویکردی است در پیشگیری که در آن همه فرآیند مداخله پیشگیری(تعیین مشکل، نیازسنجی، اولویت بندی، تعیین عوامل خطر و محافظ برنامه راهبردی، تعیین مداخله، پایش و ارزشیابی) را اعضای اجتماع کوچک، محله های شهری و روستایی، محیط های کار، محیط های آموزشی در کنار کارشناس تسهیل گر انجام می شود.

وی درباره سایر خدمات پیشگیرانه بهزیستی خدابنده به جامعه هدف افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون غربالگری طلاق با پذیرش 450 نفر انجام شده و از این تعداد 30 نفر پس از مشاوره به سازش رسید ه اند و 261 نفر نیز عدم سازش داشتیم و سایر پرونده های متقاضیان طلاق نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غربالگری طلاق 450 زوج در خدابنده

غربالگری طلاق 450 زوج در خدابنده