مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 13:322022-02-20حوادث

امدادرسانی به مصدوم حادثه ریزش سنگ معدن رودبار


مدیرعامل هلال احمر گیلان با اشاره به ریزش سنگ معدن رودبارریال گفت: بلافاصله پس از دریافت گزارش حادثه، یک تیم از پایگاه شهید آقایی رودبار به همراه یک دستگاه آمبولانس به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

- سیاوش غلامی در گفت وگو با خبرنگاران، از امدادرسانی جمعیت هلال احمر به حادثه ریزش سنگ معدن در شهرستان رودبار خبر داد و گفت: در پی حادثه ریزش سنگ معدن بر روی یک دستگاه بیل مکانیکی در شهرستان رودبار یک نفر مصدوم شد.

وی گفت: در ساعت 03:38 بامداد روز جاری گزارشی مبنی بر ریزش سنگ معدن بر روی یک دستگاه بیل مکانیکی در شهرستان رودبار توسط عوامل انتظامی به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان گیلان اعلام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان، با اشاره به اعزام عوامل امدادی جمعیت هلال احمر به محل وقوع حادثه اظهار کرد: بلافاصله پس از دریافت گزارش حادثه، یک تیم از پایگاه شهید آقایی رودبار به همراه یک دستگاه آمبولانس و یک تیم دیگر نیز از پایگاه جمال آباد لوشان به همراه خودروی ست نجات به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

غلامی با اشاره به اقدامات عوامل امدادی هلال احمر در این حادثه افزود: عوامل امدادی جمعیت هلال احمر پس از تثبیت موقعیت حادثه، سریعا نسبت به رها سازی تنها مصدوم این حادثه اقدام کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی به مصدوم حادثه ریزش سنگ معدن رودبار

امدادرسانی به مصدوم حادثه ریزش سنگ معدن رودبار