مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 13:322022-02-20سياسي

مدیرکل بنیاد شهید تهران در نخستین روز کاری به زیارت مزار شهدای گمنام رفت


نخستین روز کاری اصحاب کریمی مدیرکل بنیاد شهید تهران با زیارت مزار شهدای گمنام و دیدار با مادر شهیدان خالقی پور و مادر شهید تفحص علیرضا شهبازی سپری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، اصحاب کریمی که روز گذشته (شنبه 30 بهمن ماه) از سوی سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی رییس بنیاد شهید به عنوان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ منصوب شد، در اولین روز کاری ضمن ادای احترام به شهدای گمنام به دیدار مادر شهیدان خالقی پور و والدین شهید تفحص علیرضا شهبازی رفت.

مراسم معارفه اصحاب کریمی مدیرکل بنیاد شهید تهران دیدار با مادر شهیدان خالقی فروغ منهی که مادر شهیدان خالقی پور، سه اسوه ایثار و بخشش و فداکاری است، سه فرزندش را تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

اولین شهید این خانواده داود خالقی پور متولد سال 1344 و در سال 1362 یعنی در 18 سالگی و در عملیات پرافتخار و غرورآفرین خیبر و در جزیره مجنون به شهادت رسیده است.

  2 شهید دیگر یعنی فرزند دوم و سوم خانواده رسول و علیرضا که به ترتیب متولد سال های 1346 و 1350 بودند در سال 1367 و در سنین (19 و 16) سالگی در منطقه شلمچه و در آغوش یکدیگر به شهادت رسیده اند.

محمود خالقی پور نیز که از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است، چند سال قبل درگذشت و به فرزندان شهیدش پیوست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل بنیاد شهید تهران در نخستین روز کاری به زیارت مزار شهدای گمنام رفت

مدیرکل بنیاد شهید تهران در نخستین روز کاری به زیارت مزار شهدای گمنام رفت