مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 13:422022-02-20اقتصادي

آغاز طرح نظارت ویژه ایام پایانی سال از امروز در فارس


مدیر بازرسی و نظارت اصناف فارس گفت: طرح نظارت ویژه ایام پایانی سال از امروز آغاز شده و تا 20 فروردین 1401 ادامه خواهد یافت.

  - سید ابراهیم قاسمی یکشنبه اول اسفند در جمع خبرنگاران با اشاره به تشدید نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی فارس، گفت: در این بازرسی ها بازدید از مراکز و فروشگاه های مرتبط با کالاهای اقلام اساسی، گوشت قرمز، مرغ، میوه و تره بار، لبنیات و پوشاک، کیف و کفش، شیرینی، آجیل و خشکبار، خدمات خشکشویی و قالیشویی و رستوران به صورت ویژه در دستور کار بازرسان قرار می گیرد.

او اضافه کرد: این طرح ویژه با همکاری سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان صمت، جهاد کشاورزی، بسیج اصناف و اتحادیه های صنفی در قالب گشت مشترک به انجام می رسد و فعالیت بازرسان در 2 بخش رصد و پایش قیمت کالا و خدمات و ماموریت های کنترلی، نظارتی و اجرایی است که در بازرسی های مستمر، فعالیت واحدهای صنفی را در چهارچوب قوانین نظام صنفی مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

قاسمی تاکید کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا از اواخر سال 98 تاکنون و آسیب های وارد شده به صنوف و در پی تعطیلی های صفوف، طرح نمایشگاهی به وسعت ایران توسط اتاق اصناف ایران در حال اجرا است که کسبه شرکت کننده در این طرح با نصب پوستر در سطح شهر با ارائه تخفیف اقدام به خدمت رسانی به شهروندان می کنند و نظارت بر اجرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح نظارت ویژه ایام پایانی سال از امروز در فارس

آغاز طرح نظارت ویژه ایام پایانی سال از امروز در فارس