مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 13:572022-02-20اقتصادي

افزایش پروازهای بین المللی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران


شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران مسیر پروازی دبی-اهواز را به عنوان جدیدترین مسیر بین المللی در جنوب کشور برقرار می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، حسین جهانی، مدیرکل روابط عمومی این شرکت با اشاره به افزایش پروازهای بین المللی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ، می گوید: در سال جاری با توجه به افزایش درخواست برقراری پرواز از استان های جنوبی به کشورهای امارات و قطر، تعداد مسیرهای برقرار شده ایران ایر از این استان ها به این کشورها افزایش یافته است.

وی با اشاره به آغاز شصت و یکمین سال تاسیس هما گفت: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با گذشت 60 سال از شروع فعالیت، همچنان برقراری و توسعه پروازهای بین المللی، پروازهای داخلی و بین استانی را از مهمترین اهداف خود می داند.

وی گفت: هم اکنون هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هر هفته از فرودگاه های بندرعباس ، بوشهر ، لار و کیش به فرودگاه دوبی ، از فرودگاه لار به فرودگاه دوحه، از فرودگاه های شیراز، اهواز، لار، مشهد ، اصفهان و آبادان به فرودگاه کویت پرواز می کند .

      مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران افزود: پرواز اهواز به فرودگاه دبی به عنوان جدیدترین پرواز بین المللی این شرکت در اسفند امسال راه اندازی می شود، این مسیر پروازی در روزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش پروازهای بین المللی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران

افزایش پروازهای بین المللی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران