مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 14:072022-02-20فرهنگي

برگزاری جشنواره فیروزه با رویکرد جدید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جشنواره فیروزه که هر سال از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای انتخاب برترین کالا های فرهنگی و اسباب بازی برگزار می شود امسال با رویکرد جدید از سوی تمامی استان ها با مسوولیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان .

- جشنواره فیروزه امسال با رویکرد جدید از سوی تمامی استان ها با مسئولیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها در هر 31 استان با دربرگیری رشته های مختلف برنامه ریزی و برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جشنواره فیروزه که هر سال از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای انتخاب برترین کالا های فرهنگی و اسباب بازی برگزار می شود امسال با رویکرد جدید از سوی تمامی استان ها با مسوولیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها در هر 31 استان با دربرگیری رشته های مختلف برنامه ریزی و برگزار شد.

بر همین اساس، امسال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران جشنواره را در دو بخش جداگانه اسباب بازی و نوشت افزار های تولید شده برگزار کرد.

هیأت داوران نخستین جشنواره کالا ها و محصولات فرهنگی استان تهران بازی رومیزی حامی ایمنی را حائز دریافت رتبه اول این رویداد معرفی کرد.

بر اساس رأی هیأت داوران، بازی رومیزی حامی ایمنی محصول مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سازمان آتش نشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره فیروزه با رویکرد جدید

برگزاری جشنواره فیروزه با رویکرد جدید