مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 14:072022-02-20سياسي

جلب رضایت از شکات 19 زندانی با تلاش اعضای شورای حل اختلاف ارومیه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان آذربایجان غربی  هادی صمدی اظهار داشت: همزمان با ایام ماه رجب ؛ با میانجیگری اعضای شعبه 19 شورای حل اختلاف ویژه زندانیان ارومیه  و کمک خیرین منجر به جلب رضایت ازشکات 19 مددجو شد.

وی ادامه داد: با پیگیری مستمر و خستگی ناپذیر اعضای  شعبه 19 شورای حل اختلاف مستقر در زندان مرکزی ارومیه و تعامل سازنده با خیرین نیک سیرت و جذب کمک مردمی به ارزش 240 میلیون ریال از ابتدای شروع دهه فجر انقلاب اسلامی تا پایان 22 بهمن تعداد 6 نفر از مددجویان از زندان آزاد و به کانون خانواده بازگشتند.

رییس شوراهای حل اختلاف استان آذربایجان غربی  تصریح کرد: درهمین راستا رضایت شکات خصوصی تعداد 13نفر از مددجویان دراین ایام اخذ شد که به دلیل داشتن شکات خصوصی  دیگر امکان آزادی ایشان فراهم نشده است .

معاون قضایی رییس کل دادگستری و رییس شوراهای حل اختلاف استان آذربایجانغربی در پایان سخنان خود با اشاره به کارکرد مهم شعب شورای حل اختلاف مستقر در زندانهای استان تصریح کرد : اعضای فعال این شعب با تلاش های مستمر خود وضعیت کلیه مددجویان زندان بالاخص در جرایم غیر عمد و محکومیت های مالی را پایش می نمایند تا در بتوانند زمینه آزادی زندانیان واجد شرایط را فراهم آورده و خدمتی دیگری برای جامعه بشری در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلب رضایت از شکات 19 زندانی با تلاش اعضای شورای حل اختلاف ارومیه

جلب رضایت از شکات 19 زندانی با تلاش اعضای شورای حل اختلاف ارومیه