مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 14:122022-02-20سياسي

بخش تعاون کمبود قانون ندارد؛ میل اجرا نیست!


رییس اتاق تعاون ایران معتقد است 95 درصد قوانین بخش تعاون در حوزه مختلف دستگاه های اجرایی متوقف مانده و انجام نشده است؛ با این حال ابراز امیدواری کرده که سال آینده، - نویدبخش اخبار خوبی برای بخش تعاون باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرغم آنکه که در بسیاری از کشورها از بخش تعاونی به عنوان روشی کارآمد برای مردمی سازی اقتصاد و گسترش عدالت اجتماعی استفاده می شود اما در کشور ما با وجود تاکیدات دینی و قوانین بالادستی و مترقی بسیار، توجه به این بخش در طول سالها مورد غفلت واقع شده است.

بهمن عبدالهی - رییس اتاق تعاون ایران، معتقد است: بیش از 95 درصد قوانین بخش تعاون در حوزه مختلف دستگاه های اجرایی متوقف مانده و انجام نشده است.

او می گوید: متاسفانه موانع زیادی در رشد و توسعه بخش تعاون بوده که اساسی ترین و مهم ترین مشکلات در این سالها، تفکر بخشی از مسئولان بوده و بسیاری از دولت ها اعتقادی به توانمندی و ظرفیت های بخش تعاون در اقتصاد نداشته اند.

عبداللهی از ظرفیت بالای بخش تعاون به عنوان نقطه قوت این بخش در حوزه اقتصاد یاد کرده و می گوید: در حوزه قانونگذاری و قوانینی که ناظر به ارتقاء بخش تعاون باشند، کمبودی نداریم، به ویژه قانون اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی که در فصل سوم احکام مترقی در خصوص بخش تعاون پیش بینی شده است، همچنین در سند توس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش تعاون کمبود قانون ندارد؛ میل اجرا نیست!

بخش تعاون کمبود قانون ندارد؛ میل اجرا نیست!