مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 14:122022-02-20اقتصادي

سوخت یارانه ای برای مالکان کشتی ایجاد انگیزه می کند


دبیرکل انجمن شرکت های کشتیرانی گفت: سوخت یارانه ای موجب ایجاد انگیزه برای مالکان کشتی، مزیت رقابتی برای شناورها، ترغیب مردم به استفاده از وسایل حمل و نقل ایمن و کاهش قیمت نهایی می شود.

- به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، مسعود پل مه درخصوص قول مساعد وزارت نفت برای اختصاص سوخت یارانه ای به شناورها و کشتی های مسافری در مسیرهای بین المللی، اظهار داشت: در رابطه با سفرهای دریایی و به ویژه در بخش مسافرت های بین المللی اختصاص سوخت یارانه ای امری مهم و معقول است و می تواند برای مالکان کشتی ایجاد انگیزه کند.

وی ادامه داد: حمایت از ناوگان مسافری باید در دستورکار دولت قرار گیرد و مسیرهای دریایی ایجاد شود تا شاهد تردد شناورها به کشورهای همسایه از جمله کشورهای حاشیه خلیج فارس که دارای ظرفیت مسافری است، باشیم.

دبیرکل انجمن شرکت های کشتیرانی و خدمات وابسته با بیان اینکه هرچند حمل و نقل دریایی در حوزه کالا حجم قابل توجهی را به خود اختصاص داده است اما در رابطه با سفرهای دریایی و جابجایی مسافر رقم بسیار پایینی دارد، عنوان کرد: تخصیص سوخت یارانه ای به شناورهای مسافری از جمله مسائلی است که نسبت به انجام آن تاکید جدی داریم و معقتد هستیم در این بخش حمایت های لازم از سوی دولت و حاکمیت مدنظر قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوخت یارانه ای برای مالکان کشتی ایجاد انگیزه می کند

سوخت یارانه ای برای مالکان کشتی ایجاد انگیزه می کند