مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 14:172022-02-20سياسي

درآمد و دریافتی شهرداری شفاف و براساس مصوبات می شود


مقر شده در سال آینده درآمدها و دریافتی شهرداری از مردم منطبق با مصوبات و شفاف باشد تا مانند سال های گذشته شک و شبهه ای در آن ایجاد نشود.

- ، محمدنور صالحی در سی و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به جمع بندی بودجه 1401 اظهار داشت: اجرای بودجه نسبت به تصویب آن اهمیت بیشتری دارد که در این راستا به حوزه حمل نقل، فرهنگ، عدالت محوری، محله محوری و محرومیت زدایی تأکید شده است.

وی ادامه داد: مقر شده در سال آینده درآمدها و دریافتی شهرداری از مردم منطبق با مصوبات و شفاف باشد تا مانند سال های گذشته شک و شبهه ای در آن ایجاد نشود.

رییس شورای شهر اصفهان خاطر نشان کرد: هدف اصلی ما اجرای بودجه به نفع مردم است و نباید بر اساس شبهه پول اضافه تری از مردم گرفته شود.

وی با بیان اینکه نیمه اول سال جمع سپاری را در حوزه شهرسازی خواهیم داشت، افزود: از این طریق نیاز به مراجعه حضوری مردم به بخش های مختلف شهرداری وجود نداشته و کاهش می یابد.

نور صالحی ادامه داد: در بودجه 1401 بر استفاده از مشارکت سرمایه گذاری، تقویت و توسعه گردشگری، توجه به بافت فرسوده و احیای بافت تاریخی تاکید شده است که منابع شرکت های خصوصی و سازمان های شهرداری به این سمت باید سوق پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمد و دریافتی شهرداری شفاف و براساس مصوبات می شود

درآمد و دریافتی شهرداری شفاف و براساس مصوبات می شود