مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 14:222022-02-20اقتصادي

روایت مدیرعامل سازمان تعاون روستایی از تفاوت قیمت میوه های شب عید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی؛ اسماعیل قادری فر مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی در برنامه فرامتن شبکه افق در رابطه با گزارش انتقادی روند خرید میوه شب عید توضیح داد و گفت: - سازمان تعاون روستایی در حالی از قیمت های میوه برای ذخیره سازی شب عید خبر می دهد که ارقام خرید این میوه ها بالاتر از نرخ بازار اعلام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی؛ اسماعیل قادری فر مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی در برنامه فرامتن شبکه افق در رابطه با گزارش انتقادی روند خرید میوه شب عید توضیح داد و گفت: در گزارش صداوسیما قیمت 13 هزار و 900 تومان و 14 هزار و 500 تومان برای پرتقال و سیب به درستی اعلام نشد، در حالی که این قیمت ها به عنوان قیمت نهایی خرید میوه تعیین شده است.

وی افزود: قیمت 13 هزار و 900 و همچنین 14 هزار و 500 برای سیب قیمت تمام شده میوه برای اسفند ماه و زمان توزیع و با در نظر گرفتن فرایند های شستشو، واکس، بسته بندی و نگهداری است.

قادری فر با اشاره به اینکه اجازه رهاشدگی در بازار را نمی دهیم، تصریح کرد: از 20 اسفند تا 15 فروردین زمان توزیع میوه ها است و حداکثر قیمت حدود 10 درصد بیشتر از قیمت تمام شده به دلیل هزینه حمل و نقل به مراکز پخش است، بنابراین پرتقال بین 15 و نیم تا 16 هزار توما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت مدیرعامل سازمان تعاون روستایی از تفاوت قیمت میوه های شب عید

روایت مدیرعامل سازمان تعاون روستایی از تفاوت قیمت میوه های شب عید