مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 14:322022-02-20اجتماعي

آزادسازی 15 هکتار از نوار ساحلی شهر تاریخی لافت در جزیره قشم


رییس کل دادگستری هرمزگان از آزادسازی 15 هکتار از نوار ساحلی شهر تاریخی لافت جزیره قشم و تخریب مستحدثات ایجاد شده در این اراضی خبر داد.

- ، مجتبی قهرمانی بعدازظهر یکشنبه در حاشیه آزادسازی ساحل در بندر لافت در جزیره قشم در جمع خبرنگاران اظهارداشت: این آزادسازی در محدوده حریم 60 متری دریا در محدوده شهر تاریخی لافت و بخشی از جنگل های حرا جزیره قشم به طول 2٫5 کیلومتر و مساحت 15 هکتار صورت گرفت که با توجه به احداث ساخت و سازهای غیرمجاز و آسیب به محیط زیست در این منطقه حفاظت شده، به سرعت مستحدثات غیرقانونی تخریب و سواحل و حریم دریا آزاد شد.

وی با بیان اینکه مستحدثات تخریب شده واقع در حریم ساحل شهر تاریخی لافت و جنگل های حرا، شامل دیوارچینی، پی سنگی، سازه های غیر مسقف و سرپوشیده بدون سکنه و سد و بند خاکی بود، تصریح کرد: آزادسازی این اراضی پس از شناسایی، بررسی و انجام استعلام های قانونی به دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم و با همکاری دولت، توسط اداره حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات منطقه آزاد قشم و مأمورین دریابانی و انتظامی این شهرستان صورت گرفت.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین با تشکر از دستگاه های دولتی که در تخریب مستحدثات و آزادسازی بستر و حریم دریا همکاری نموده اند، خاطر نشان کرد: موارد متعدد دیگری از تصر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی 15 هکتار از نوار ساحلی شهر تاریخی لافت در جزیره قشم

آزادسازی 15 هکتار از نوار ساحلی شهر تاریخی لافت در جزیره قشم