مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 14:472022-02-20دانش

دوازدهمین نمایشگاه «کار» دانشگاه صنعتی شریف آغاز شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دوازدهمین نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف صبح امروز یک‎شنبه یکم اسفندماه 1400 با هدف ایجاد زمینه ارتباط مستقیم صنعت و دانشگاه و شناسایی علایق و استعدادها، - دوازدهمین نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف به منظور ایجاد فرصت شغلی از امروز یکم اسفندماه آغاز به کار کرد و تا روز سه شنبه سوم اسفندماه پذیرای کارجویان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دوازدهمین نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف صبح امروز یک‎شنبه یکم اسفندماه 1400 با هدف ایجاد زمینه ارتباط مستقیم صنعت و دانشگاه و شناسایی علایق و استعدادها، در سالن تربیت بدنی استاد جباری آغاز به کار کرد.

در این نمایشگاه که با حضور طالبی سرپرست دفتر سیاستگذاری، برنامه ریزی، توسعه فناوری و نوآوری، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، جلیلی سرپرست دانشگاه صنعتی شریف و برخی از مسئولین دانشگاه افتتاح شد، 37 شرکت معتبر خصوصی حضور دارند.

دوازدهمین نمایشگاه کار با ایجاد فرصت های شغلی در حوزه های؛ فنی و مهندسی، مدیریت و بازاریابی، مالی، هنر و گرافیک، علوم ارتباطات و موقعیت های شغلی وابسته به علوم پزشکی و تجربی، در معرض دید بازدید کنندگان قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوازدهمین نمایشگاه «کار» دانشگاه صنعتی شریف آغاز شد

دوازدهمین نمایشگاه «کار» دانشگاه صنعتی شریف آغاز شد