مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 14:522022-02-20اقتصادي

تسهیل طرح جهش مسکن مهمترین دغدغه ثبت اسناد فارس است


مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس، ایجاد بانک های اطلاعاتی برای تسریع در واگذاری املاک با هدف سرمایه گذاری بخش خصوصی و تسهیل در اجرای قانون جهش مسکن را مهمترین دغدغه ادارات ثبت اسناد و املاک این استان عنوان کرد.

- سید مهدی هاشمی یکشنبه اول اسفندماه در نشست مدیران کل ثبت، راه و شهرسازی و منابع طبیعی فارس که با هدف سرعت بخشی به حد نگاری اراضی دولتی و ملی در راستای اجرای قانون جامع حدنگار و تسهیل و تسریع در صدور اسناد مالکیت دولتی برگزار شد، به الزامات قانونی در راستای سند تحول و تعالی قوه قضاییه و سیاست های ابلاغی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اشاره کرد.

او تثبیت مالکیت دولت به منظور جلوگیری از تجاوز اشخاص، تعارض مالکیت ها و ایجاد بانک های اطلاعاتی به منظور تسریع در واگذاری املاک برای سرمایه گذاری بخش خصوصی و تسهیل در اجرای قانون جهش مسکن را مهم ترین دغدغه ادارات ثبت اسناد و املاک استان عنوان کرد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس همچنین عنوان کرد: وظایف ذاتی ادارات ثبت در راستای مستند سازی مالکیت های اشخاص ایجاب می کند نسبت به صدور اسناد مالکیت دولت اقدامات لازم انجام شود و در نیل به این هدف تعامل دیگر ادارات و سازمان ها ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیل طرح جهش مسکن مهمترین دغدغه ثبت اسناد فارس است

تسهیل طرح جهش مسکن مهمترین دغدغه ثبت اسناد فارس است