مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 15:072022-02-20ورزشي

تاکید بنی تمیم بر شایسته سالاری در ورزش خوزستان و توزیع عادلانه اعتبارات


 سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: در بخش توزیع عادلانه اعتبارات ورزشی قطعاً اتفاقات خوبی خواهد افتاد و ما در توزیع عادلانه اعتبارات ورزشی به شهرستان ها تأکید داریم.

- ایسنا/خوزستان  سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: در بخش توزیع عادلانه اعتبارات ورزشی قطعاً اتفاقات خوبی خواهد افتاد و ما در توزیع عادلانه اعتبارات ورزشی به شهرستان ها تأکید داریم.

  حمید بنی تمیم، در جلسه امروز با رؤسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها و بخش ها که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: خط مقدم جبهه ورزش رؤسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها و بخش ها و همچنین معاونین و رؤسای گروه های مختلف اداره کل ورزش خوزستان هستند که از زحمات همه این دوستان و همکاران تقدیر می کنم.

وی با تأکید بر همدلی و صداقت در کار و مسئولیت پذیری در ورزش خوزستان گفت: جنس تمام مشکلاتی که در این جلسه مطرح شد شبیه به هم هستند که تلاش می کنیم با همدلی مشکلات را رفته رفته حل کنیم و تا این همدلی در ورزش استان اتفاق نیفتد نمی توان گامی به جلو برداشت.

اگر بخواهیم کار پیش برود باید نسبت به هم اعتماد داشته باشیم و کار را با همدلی و همکاری پیش ببریم و بعد نیز هر جا که لازم شد از نمایندگان، فرمانداران و سایر مسئولانی که می توانند به ما کمک کنند، یاری بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بنی تمیم بر شایسته سالاری در ورزش خوزستان و توزیع عادلانه اعتبارات

تاکید بنی تمیم بر شایسته سالاری در ورزش خوزستان و توزیع عادلانه اعتبارات