مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 15:072022-02-20سياسي

تعیین تکلیف کارخانجات بزرگ فارس طی 6 ماه آینده


مشکلات کارخانه های آزمایش، آی تی آی، قند ممسنی، کاغذ زاگرس، کارخانه دنا و روغن نباتی نرگس شیراز در حال بررسی است و طی شش ماه آینده تعیین تکلیف شوند.

- ، محمدهادی ایمانیه، در جمع مدیران رسانه های مکتوب استان بر اهمیت رسالت رسانه تاکید کرد و ارتقای سطح فرهنگی و معرفتی مردم را بر عهده رسانه ها دانست.

وی در این نشست ضمن شنیدن انتقادها و پیشنهادهای اهالی رسانه دستورات لازم را جهت رسیدگی به مسائل این قشر از جامعه صادر کرد و خواستار همراهی سازمان های دولتی با رسانه ها شد.

نماینده عالی دولت در استان فارس، اظهار داشت: مشکلات اقتصادی، امنیتی، عمرانی و معیشتی ما به مسائل فرهنگی و معرفتی بازمی گردد و روزنامه ها می توانند در زمینه ارتقای سطح فرهنگی جامعه، بسیار اثرگذار باشند.

وی با اشاره به اینکه برخلاف تصور عموم، با راه اندازی فضای مجازی، نه تنها مشکلات برطرف نشده بلکه افزایش نیز یافته است، گفت: برخی بر این باورند که با همه گیر شدن فضای مجازی آرام آرام بحث روزنامه و مطبوعات و کتاب برچیده می شود درحالی که در آینده متوجه خواهیم شد که چنین اتفاقی رخ نخواهد داد.

استاندار فارس در ادامه با تاکید بر اینکه رقابت در این عرصه منجر به ضربه خواهد شد، گفت: هر رسانه در جایگاه خود دارای ارزش است و باید در همان حوزه قوی عمل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف کارخانجات بزرگ فارس طی 6 ماه آینده

تعیین تکلیف کارخانجات بزرگ فارس طی 6 ماه آینده