مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 15:222022-02-20اجتماعي

حراج جان در جاده ها/ بازی با جان مردم با انجام پروژه های بدون مطالعه


اراک؛ حادثه دلخراش تصادف رانندگی ظهر امروز در مسیر منتهی به سه راهی خمین، بار دیگر لزوم توجه به پیوست های مطالعاتی در اجرای طرح های عمرانی را دوچندان کرد، موضوعی که متاسفانه در اجرای طرح های عمرانی نادیده گرفته می شود و خسارت های فراوانی را به مردم و شهر تحمیل می کند.

با افزایش روزافزون ماشین و حجم بالای ترافیک در جاده ها وقوع تصادفات رانندگی همراه همیشگی جاده ها و محورها شده است و روزی نیست که خبر از وقوع تصادفات دلخراش در جاده ها و مرگ هموطنان عزیزمان بر اثر این تصادفات به گوش نرسد.

در این میان اما، آنچه جدای از کیفیت پایین خودروها منجر به وقوع تصادفات دلخراش جاده ای می شود، عدم ایمن سازی جاده ها و رفع نقاط حادثه خیز است که گاها منجر به وقوع حادثه های دلخراش رانندگی می شود.

 نبود پیوست های مطالعاتی در اجرای طرح های عمرانی گاها خسارت های فراوانی را به همراه داشته که جبران این خسارت ها را غیرممکن کرده است.

در شهر اراک و محورهای مواصلاتی استان مرکزی طی ماه های اخیر شاهد کشته شدن بسیاری از همشهریان بر اثر تصادفات رانندگی بودیم که اکثر قربانیان این تصادفات بر اثر غیرایمن بودن راه ها جان شیرین خود را از دست دادند و هیچ مسوولی نیز پاسخگوی این قربانی شدن جان ها نبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حراج جان در جاده ها/ بازی با جان مردم با انجام پروژه های بدون مطالعه

حراج جان در جاده ها/ بازی با جان مردم با انجام پروژه های بدون مطالعه