مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 15:272022-02-20سياسي

شهر مهاجران از دید و نگاه برخی از مسئولین مغفول مانده است


نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه شهر مهاجران از دید و نگاه برخی از مسئولین مغفول مانده است، گفت: نیاز است این شهر با نگاهی ویژه مورد توجه قرار گیرد.

- به گزارش، حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله شعبانی موثقی یکشنبه در جلسه بررسی مشکلات شهر مهاجران با بیان اینکه شهر مهاجران از دید و نگاه برخی از مسئولین مغفول مانده است، گفت: نیاز است این شهر با نگاهی ویژه مورد توجه قرار گیرد و در آینده ای نزدیک شاهد اقدامات مفید و مثبتی در این منطقه باشیم.

وی خاطرنشان کرد: دولت جدید خدمت به مردم را سرلوحه کارها قرار داده است و مدیران دستگاه های اجرایی همواره تمام توان خود را در جهت خدمت به مردم و رفع نیازهای این عزیزان جزم کنند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان خاطرنشان کرد: بررسی مشکلات صرفاً در یک جلسه محدود و جمع بندی نمی شود، تا رفع کامل نیازها و حصول نتیجه باید لحظه ای از کار و تلاش دست برنداریم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان نیز در این جلسه با بیان اینکه بخش از مشکلات شهر مهاجران نیاز به تخصیص اعتبارات ملی و استانی دارد، اظهار کرد: بخشی از مشکلات نیز توسط همت و تلاش خودم مردم عزیز برطرف خواهد شد.

ظاهر پورمجاهد با بیان اینکه در همین راستا جهت حمایت از اشتغال خانگی تسهیلات لازم با سود 4 درصد پرداخت می شود، گفت: مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهر مهاجران از دید و نگاه برخی از مسئولین مغفول مانده است

شهر مهاجران از دید و نگاه برخی از مسئولین مغفول مانده است