مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 15:322022-02-20اقتصادي

مشکلات اخذ ویزای تجاری برای فعالان اقتصادی ایرانی در جمهوری آذربایجان حل شود


نائب رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز مشکلات مرتبط با اخذ ویزا برای فعالان اقتصادی ایرانی در جمهوری آذربایجان را از مشکلاتی برشمرد که باید در کوتاه ترین زمان ممکن حل شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی نائب رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز مشکلات مرتبط با اخذ ویزا برای فعالان اقتصادی ایرانی در جمهوری آذربایجان را از مشکلاتی برشمرد که باید در کوتاه ترین زمان ممکن حل شود.

عباس کمالی در دیدار با سفیر جمهوری آذربایجان در تهران که در اتاق بازرگانی تبریز با اشاره به جایگاه آذربایجان شرقی به عنوان قطب صنعتی جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: میزان مراودات تجاری بین دو کشور بسیار پایین است که با توجه به ظرفیت های هر دو کشور باید نسبت به تقویت این ارتباطات تجاری اقدام شود.

وی، تعرفه های بالای کالاهای ایرانی صادر شده به جمهوری آذربایجان را از دیگر مشکلات موجود برشمرد و افزود: مشکلات موجود برای کامیون های ترانزیت به روسیه از طریق خاک جمهوری آذربایجان و وجود صف های طولانی و زمان بر بودن آن از دیگر دغدغه های جدی است.

اهمیت ترانزیت در مناسبات اقتصادی ایران و آذربایجان عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی تبریز نیز در این دیدار با ابراز تاسف از سطح پایین مراودات تجاری بین دو کشور، بر اهمیت موضوع ترانزیت در مناسبات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات اخذ ویزای تجاری برای فعالان اقتصادی ایرانی در جمهوری آذربایجان حل شود

مشکلات اخذ ویزای تجاری برای فعالان اقتصادی ایرانی در جمهوری آذربایجان حل شود