مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 15:472022-02-20سياسي

محفل شعرخوانی نیکوکاری در کرمان برگزار می شود


محفل شعرخوانی نیکوکاری به همت دبیرخانه نخستین جشنواره ملی شعر نیکوکاری، روز چهارشنبه 4 اسفندماه در شهر کرمان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی خیر ماندگار، در این برنامه که از ساعت 16 آغاز می شود و با پخش زنده از صفحه اینستاگرام farhang.

kheir همراه است، جمعی از چهره های ادبی و فرهنگی همچون حجت الاسلام علی ملانوری(معاون خیر ماندگار بنیاد خیریه آلاء)، حجت الاسلام محمدمهدی خانمحمدی(دبیر جشنواره ملی شعر نیکوکاری)، دکتر حامد حسین خانی، احمد اسداللهی، محمدحسن اسفندیارپور، فریبا کاظمی، مهدی گنجی و رزا رودینی به ایراد سخن و شعرخوانی می پردازند.

گفتنی است نخستین جشنواره ملی شعر نیکوکاری با هدف ترویج نیکوکاری و به همت مرکز فرهنگ نیکوکاری(وابسته به بنیاد خیریه آلاء) و با همکاری حوزه هنری انقلاب اسلامی، مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) و معاونت فرهنگی دانشگاه شهیدبهشتی برگزار می شود.

همچنین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بنیاد ایران شناسی، مرکز کرمان شناسی و موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان به طور خاص حامی محفل شعرخوانی نیکوکاری در کرمان هستند.

عموم علاقه مندان می توانند در چهار محور همدلی، همیاری و یاری گری، پرداختن به مصادیق نیکوکاری، آسیب های اجتماعی و نیکوکاری در قرآن و سیره اهل بیت(ع)، آثار خود را در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محفل شعرخوانی نیکوکاری در کرمان برگزار می شود

محفل شعرخوانی نیکوکاری در کرمان برگزار می شود