مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 15:472022-02-20حوادث

عزم راسخ پلیس و دستگاه قضایی در برخورد با اراذل و اوباش


جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان در بازدید از اجرای طرح برخورد با اراذل و اوباش، با تقدیر از عملکرد کارکنان گفت: برخورد پلیس استان با اراذل و اوباش و هنجارشکنان؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، ایرج خانی پور در این بازدید با تقدیر از اقدامات موثر پلیس استان در اجرای این طرح در راستای ارتقای امنیت اجتماعی اظهار داشت: پلیس و دستگاه قضایی استان در خدمت مردم عزیز هستند و با قاطیعت با هرگونه رفتار و حرکات = wordInCorrect id= 252_11 >هنجارشکنانه اراذل و اوباش برخورد خواهند کرد و استان زنجان جایی برای عرض اندام چنین افرادی نخواهد بود.

  جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه این طرح به مدت 15 روز و در مقاطع زمانی مختلف اجرا می شود، تصریح کرد: این طرح هر روزه در چند نقطه از شهر اجرا و در هفته های آتی به صورت منقطع و در مواقعی که لازم باشد به مرحله اجرا در می آید.

وی در ادامه بیان داشت: هدف از اجرای این طرح این است که به مردم و همشهریان عزیز که مطالبه گر اجرای طرح های این چنینی هستند، بگوییم که به هیچ وجه نگران موضوع امنیت در استان نباشند.

خانی پور با تأکید بر ضرورت همراهی مردمی در ثبات امنیت افزود: موفقیت پلیس به شدت تحت تاثیر عوامل محیط برون سازمانی است و برای این که رکن اصلی پلیس جامعه محور، یعنی مشارکت مردم در پیشبرد مأم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم راسخ پلیس و دستگاه قضایی در برخورد با اراذل و اوباش

عزم راسخ پلیس و دستگاه قضایی در برخورد با اراذل و اوباش