مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 15:522022-02-20اجتماعي

پایگاه های نیکوکاری در استان سمنان برپا می شود


مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از برپایی پایگاه های نیکوکاری از 12 اسفند در استان خبر داد و گفت: نیکوکاران می توانند کمک های نقدی و غیر نقدی خود را به این مراکز اهدا کنند.

- ، علی بحیرایی بعدازظهر یکشنبه در نشست مشترک با مدیر کل آموزش وپرورش و رییس سازمان دانش آموزی استان سمنان به میزبانی اداره کل کمیته امداد سمنان ضمن بیان اینکه اسفندماه درست در ایام پایانی سال همزمان با 14 اسفندماه به نام احسان و نیکوکاری رقم خورده است، ابراز داشت: طبق سنوات گذشته پایگاه های جشن نیکوکاری در استان سمنان برپا می شود.

وی بابیان اینکه مدارس، مراکز نیکوکاری شهرها و محل برپایی نماز جمعه میعادگاه عاشقانی که همواره دستگیر نیازمندان بوده و هستند، افزود: این پایگاه ها از 12 لغایت 14 اسفندماه سال جاری برقرار هستند و نیکوکاران می توانند کمک های نقدی و غیر نقدی خود را به این مراکز اهدا کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه شعار جشن نیکوکاری عیدی برای همه نام گذاری شده است، ابراز داشت: جشن نیکوکاری تنها به این ایام خلاصه نمی شود و هموطنان می توانند تا پایان سال هم استانی های خود را در این کار نیک و پسندیده یاری دهند.

بحیرایی بابیان اینکه 130 مرکز نیکوکاری در استان سمنان فعال است، تصریح کرد: کمیته امداد نه تنها در حوزه کمک های نقدی و غیر نقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایگاه های نیکوکاری در استان سمنان برپا می شود

پایگاه های نیکوکاری در استان سمنان برپا می شود