مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 16:272022-02-20اجتماعي

تشکر وزیر آموزش و پرورش از مدیرعامل و تیم همراه اول بابت توسعه پلتفرم شاد


از دکتر اخوان و تیم همراه اول تشکر می کنم که در راستای فعالیت های مسئولیت اجتماعی خود، جایگزین بسیار خوبی برای اجرای امر آموزش در دوران شیوع کرونا ارائه دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، صبح امروز یکم اسفند ماه 1400 یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش به همراه هیاتی از معاونان و مدیران ارشد این وزارتخانه ضمن بازدید از مرکز مانیتورینگ پلتفرم های دیجیتال همراه اول و آشنایی با سکوهایی چون روبیکا و ذره بین ، از نزدیک به تعامل با توسعه دهندگان سکوی شاد پرداختند و ضمن آشنایی با سناریوهای فنی توسعه این بستر پرترافیک بومی، دیدگاه ها و نیازمندی هایشان از منظر آموزشی را نیز تبادل کردند.

مهدی اخوان بهابادی مدیرعامل همراه اول که ابتکار طراحی و تولید پلتفرم شاد در دوره مدیریتی وی در اپراتور اول تلفن همراه رقم خورد، ضمن تشریح کامل بسترهای ارتباطی و ظرفیت های توسعه یافته در این اپراتور خصوصا در دو سال اخیر که با شیوع کرونا مواجه شد، بازدیدکنندگان را در کنار تیم معاونان و مدیران همراه اول، در این بازدید همراهی کرد.

ظرفیت موجود دیتاسنتری همراه اول و پلان توسعه زیرساخت های این حوزه، رشد ترافیک خروجی دیتاسنترهای اپراتور اول تلفن همراه از 30 به بیش از 690 گیگابیت بر ثانیه طی دو سال اخیر، تغییر روند ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکر وزیر آموزش و پرورش از مدیرعامل و تیم همراه اول بابت توسعه پلتفرم شاد

تشکر وزیر آموزش و پرورش از مدیرعامل و تیم همراه اول بابت توسعه پلتفرم شاد