مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 16:472022-02-20سياسي

راستینه: پیشنهادات ما نباید انسجام بودجه را به هم بزند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد راستینه در جلسه علنی عصر امروز (یکشنبه اول اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال 1401 طی تذکر شفاهی، - نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید پیشنهاداتی که انسجام بودجه را به هم می زند و ساختار بودجه را دچار مشکل می کند، در مجلس مطرح شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد راستینه در جلسه علنی عصر امروز (یکشنبه اول اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال 1401 طی تذکر شفاهی، اظهار داشت: محمد مخبر، معاون اول رییس جمهور به تمام دستگاه ها و وزارتخانه ها ابلاغ کرده است که به منظور حفظ انسجام لایحه بودجه، از ارائه پیشنهاداتی که با سایر بخش ها تعارض منافع داشته باشد و نشان دهنده تلاش دستگاه ها برای افزایش سهم خودشان باشد، خودداری کنند.

وی بیان کرد: با وجود این، شاهد هستیم که بسیاری از دستگاه ها و وزارتخانه ها تلاش کردند که طرح های خودشان را به نام نمایندگان مجلس ثبت کنند و اهداف خودشان را پیش ببرند.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این کار انسجام بودجه را به هم می زند و مشکلاتی در منابع و مصارف بودجه ایجاد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راستینه: پیشنهادات ما نباید انسجام بودجه را به هم بزند

راستینه: پیشنهادات ما نباید انسجام بودجه را به هم بزند