مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 16:522022-02-20اقتصادي

رویکرد دیوان محاسبات در پروژه های عمرانی نگاه پیشگیرانه و مبتنی بر مشورت است


مدیرکل دیوان محاسبات آذربایجان شرقی با اشاره به وظایف و مأموریت های این اداره کل گفت: رویکرد ما مبتنی بر پیشگیری و ارائه ی نظر مشورتی در باب حقوقی یا بحث های فنی است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل دیوان محاسبات آذربایجان شرقی با اشاره به وظایف و مأموریت های این اداره کل گفت: رویکرد ما مبتنی بر پیشگیری و ارائه ی نظر مشورتی در باب حقوقی یا بحث های فنی است.

محمدرضا کردلو در حاشیه بازدید چندساعته از فعالیت های عمرانی پروژه قطار شهری تبریز اظهار کرد: دیوان محاسبات کشور در راستای رسالت و مأموریت سازمانی، بررسی و حسابرسی طرح های عمرانی یا به زبان ساده سرمایه گذاری در زیرساخت های عمومی را در دستور کار خود قرار داده است و در این راستا قطار شهری تبریز به عنوان یکی از طرح های عمرانی که در سطح ملی مطرح بوده و به صورت مشارکتی و با استفاده از بودجه کمکی شهرداری تبریز و دولت در حال احداث است موردبررسی این سازمان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: دیوان محاسبات در بررسی های خود مراحل برآورد، مطالعات اولیه، انتخاب مهندس مشاور، برگزاری مناقصه، انتخاب پیمانکار، پیشرفت فیزیکی و نهایتاً تحویل به دستگاه بهره بردار را در دستور کار خود قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد دیوان محاسبات در پروژه های عمرانی نگاه پیشگیرانه و مبتنی بر مشورت است

رویکرد دیوان محاسبات در پروژه های عمرانی نگاه پیشگیرانه و مبتنی بر مشورت است