مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 17:072022-02-20سياسي

مقام حزب الله: آمریکا و همپیمانانش در پی تعمیق بحران لبنان هستند


نائب رییس شورای اجرایی حزب الله ضمن انتقاد از نقش منفی آمریکا و همپیمانانش در بحران لبنان، گفت که برخی از گروههای داخلی نیز در حال دسیسه علیه حزب الله هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، علی دعموش نائب رییس شورای اجرایی حزب الله گفت که این جنبش، حاضر به خدمتگذاری برای مردم لبنان است تا بتواند از تأثیر بحران اقتصادی و معیشتی بکاهد که مردم این کشور با آن روبرو هستند.

شبکه خبری المنار به نقل از دعموش گزارش داد، زمانی که حزب الله شعار باقی می مانیم، حمایت می کنیم و می سازیم را برای انتخابات پارلمانی انتخاب می کند، نشان می دهد که همزمان در دو مسیر حرکت می کند: مقاومت و خدمت به مردم.

وی با اشاره به خدمات حزب الله به مردم لبنان در زمینه های غذایی، اجتماعی، کشاورزی، بهداشتی و تأمین سوخت، خبر داد که این جنبش تا کنون دهها مرکز درمانی و اجتماعی در سراسر لبنان احداث کرده است.

دعموش در بخش دیگر سخنان خود به نقش آمریکا و مزدوران این کشور در داخل لبنان اشاره کرد و گفت: آمریکا و همپیمانانش، از طریق تحریم، محاصره، جلوگیری از کمکها و حمایت از افراد فاسدی که کشور را فاسد کرده اند، در راستای تعمیق بحران و افزایش مشکلات مردم تلاش می کند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام حزب الله: آمریکا و همپیمانانش در پی تعمیق بحران لبنان هستند

مقام حزب الله: آمریکا و همپیمانانش در پی تعمیق بحران لبنان هستند