مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 17:122022-02-20اقتصادي

بختیار خلیقی سرپرست سازمان صنعت معدن و تجارت کردستان شد


طی حکمی از سوی سیدرضا فاطمی امین، وزیر صنعت، معدن و تجارت کشور، بختیار خلیقی بە عنوان سرپرست این سازمان منصوب شد.

- ایسنا/کردستان طی حکمی از سوی سیدرضا فاطمی امین، وزیر صنعت، معدن و تجارت کشور، بختیار خلیقی بە عنوان سرپرست این سازمان منصوب شد.

صبح امروز (1اسفند) در مراسمی با حضور مسئولان استانی و کشوری کە در مجتمع فجر سنندج برگزار شد، از خدمات و تلاش های محمد درەوزمی سرپرست سابق سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان تقدیر و بختیار خلیقی بە عنوان سرپرست جدید این سازمان منصوب شد.

سرپرست جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان در خصوص سوابق کاری خود گفت: 24 سال در بخش بازرگانی و صنعت خدمت کردەام کە از این مجموع 22 سال سابقە مدیریت در مجموعە صنعت، معدن و تجارت استان کردستان را دارم.

بختیار خلیقی در این مراسم اظهار کرد: بدون شک هر مدیری کە انتخاب و در راس یک مجموعە قرار می گیرد، یک سری ارکان، سیاست ها و راهبردهایی را برای خود تعریف می کند.

وی در خصوص ارکان و اهداف خود عنوان کرد: تحقق فرامین سخاوتمندانە مقام معظم رهبری انقلاب در بیانیە گام دوم انقلاب بە عنوان سند بالا دستی، اهداف و برنامەهای دولت کریمە کار و کرامت، اهداف و برنامەهای استاندار خوش فکر استان کردستان و همچنین بهبود سطح رضایتمندی مردم منطقە چهار رکن اصلی برنامەهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بختیار خلیقی سرپرست سازمان صنعت معدن و تجارت کردستان شد

بختیار خلیقی سرپرست سازمان صنعت معدن و تجارت کردستان شد