مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 17:422022-02-20سياسي

وکلا موظف به خدمت در محل دریافت پروانه وکالت خود هستند


رییس کل دادگستری خراسان شمالی از وکلایی که پروانه وکالت خود را از شهرهای دور افتاده اخذ کردند و در شهری دیگر فعالیت می کنند انتقاد کرد و گفت: - ، حجت الاسلام رضا براتی زاده ظهر یک شنبه در حاشیه بازدید از حوزه قضایی شهرهای گرمه، جاجرم و شوقان اظهار کرد: شوراهای حل اختلاف استان طی دوره جدید در قیاس با قبل عملکرد مناسب تری داشتند.

رییس کل دادگستری خراسان شمالی ادامه داد: از شوراهای حل اختلاف جاجرم با 64 درصد و شوقان با 60 درصد سازش، به عنوان بهترین های استان خراسان شمالی در زمینه حصول سازش در 10 ماهه سال جاری می توان نام برد.

وی افزود: جامعه ما امروز بیش از هر زمان دیگری به اشاعه فرهنگ صلح و سازش نیاز دارد و این امر را یکی از اولویت های مهم دستگاه قضایی تعیین کرده ایم چرا که باور داریم رفع اختلافات و اصلاح ذات البین علاوه بر آثار و برکات مادی و دنیوی، در مناسبات اجتماعی اثر دارد.

براتی زاده عمل به تکالیف و تعهدات قانونی از سوی وکلا را به ویژه در حوزه هایی که با حقوق شهروندی و بایسته های عدالت قضایی مرتبط است، یک رسالت خطیر و وظیفه مهم اجتماعی برشمرد.

رییس کل دادگستری خراسان شمالی از عملکرد وکلایی که دارای پروانه وکالت جهت انجام فعالیت در شهرستان های دورافتاده هستند، ولی عملاً در حوزه های قضایی پیش بینی و تعیین شده مستقر نبوده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وکلا موظف به خدمت در محل دریافت پروانه وکالت خود هستند

وکلا موظف به خدمت در محل دریافت پروانه وکالت خود هستند