مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 17:522022-02-20دانش

دانشگاه ها براساس کارنامه فرهنگی رتبه بندی می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو کلانتری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در سی و دومین همایش سیاسی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان که در محل هتل فرهیختگان دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات برگزار شد گفت: - معاون فرهنگی وزارت علوم گفت: دانشگاه ها براساس کارنامه فرهنگی رتبه بندی می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو کلانتری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در سی و دومین همایش سیاسی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان که در محل هتل فرهیختگان دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات برگزار شد گفت: تغییر عنصر ذاتی همه جوامع و فرهنگ ها است و لذا نمی توان جامعه و فرهنگی را یافت که تغییر را تجربه نکرده باشد البته در جهان جدید با ظهور فناوری های نو تغییرات سرعت بیشتری یافته است.

وی افزود: وقتی از تحول صحبت می کنیم تحول ارجاع به تغییری هدفمند و برنامه ریزی شده است که گسترده تر، جهشی، جهادی و دقیق تر است.

تحول در منطق خودش خروج از وضع موجود را به آینده ای مطلوب نوید می دهد.

تحول ارزش بار است و هر تغییری را شامل نمی شود البته تحول بدون نقد وضع موجود ناممکن است.

کلانتری تصریح کرد: نقد بدون منطق بنیان کن و هزینه زا است اما در مقابل نقدی که هدفمند، دغدغه مند، متکی به تجارب در جهت حل مسائل اثباتی، چارچوب مند و معطوف به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها براساس کارنامه فرهنگی رتبه بندی می شوند

دانشگاه ها براساس کارنامه فرهنگی رتبه بندی می شوند