مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 18:022022-02-20اقتصادي

هزینه کرد اتاق بازرگانی دارای ابهام است


یک کارشناس اقتصادی با اشاره به اینکه عملکرد و هزینه کرد اتاق بازرگانی غیرشفاف و دارای ابهام است، گفت: مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه برای واریز سهم 3 در هزار درآمد صاحبان کارت بازرگانی به حساب خزانه اقدام در جهت شفاف سازی است.

- یک کارشناس اقتصادی با اشاره به اینکه عملکرد و هزینه کرد اتاق بازرگانی غیرشفاف و دارای ابهام است، گفت: مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه برای واریز سهم 3 در هزار درآمد صاحبان کارت بازرگانی به حساب خزانه اقدام در جهت شفاف سازی است.

مهدی هاشم زاده در گفت وگو با ایرنا در خصوص مصوبه کمیسیون تلفیق در جریان بررسی لایحه بودجه 1401 و واریز سهم 3 در هزار درآمد صاحبان کارت بازرگانی به حساب خزانه دولت، اظهار داشت: به جای اینکه این درآمد به اتاق بازرگانی اختصاص یابد و هیچ شفافیت و عملکردی در هزینه کرد آن ارائه نشود، اختصاص مستقیم آن به توسعه زیرساخت های صادرات و واردات موضوع خوبی است.

وی افزود: این درآمد در مرحله اول باید وارد خزانه شود، این تصمیم کمیسیون تلفیق مثبت است که باعث ایجاد سازوکارهای شفافیت در اتاق بازرگانی می شود.

از این جهت مصوبه کمیسیون تلفیق بسیار خوب است.

این کارشناس با اشاره به قانون نحوه تامین هزینه های اتاق های بازرگانی و صنایع و معادن جمهوری اسلامی ایران سال 1372، گفت: بر اساس این قانون قرار بود از این من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه کرد اتاق بازرگانی دارای ابهام است

هزینه کرد اتاق بازرگانی دارای ابهام است