مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 18:072022-02-20سياسي

نیکزاد: 141 نفر خواستار شفافیت آراء خود هستند


نایب رییس مجلس در جریان مذاکرات جلسه علنی امروز مجلس گفت: 141 نفر از نمایندگان به صورت داوطلبانه خواستار اعلام رای خود هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مالک شریعتی نیاسر در جلسه علنی امروز مجلس در تذکر شفاهی جلسه گفت: من پیشتر در خصوص اعلام آراء از قسمت فناوری مجلس سوال کرده ام، برای قسمت فناوری این امکان وجود دارد آراء داوطلبانی که خوستار اعلام رای خود هستند اعلام شود، در این خصوص 141 نفر اعلام آمادگی کردند.

وی افزود: صبح وارد دستور بررسی بودجه شدید، بیانیه قرائت شد، اکنون 141 نفر این موضوع را امضا کردند، چون بالای 100 نفر امضا دارد باید قرائت شود، خواهش می کنیم این موضوع برای افرادی که خودشان داوطلب هستند اجرا شود، این اختیار شخصی نماینده می باشد که رای خود را اعلام کند، از قسمت فناوری تقاضا می کنم رای من را ارائه دهد تا آن را به صورت مستند ارائه کنم.

علی نکیزاد نایب رییس مجلس نیز در پاسخ به اظهارات شریعتی بیان کرد: از معاونت قوانین موضوع را سوال کرده ایم، این موضوع بیانیه نیست که قرائت شود،141 نفر از نمایندگان این موضوع را امضا کردند و به صورت داوطلبانه خواستار اعلام رای خود هستند، اما آیین نامه چنین اجازه ای را نمی دهد، ما موضوع را بررسی می کنیم، قسمت فناوری گفتند به محض رای گیری، رای ها پاک می شود و عدد اعلام می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیکزاد: 141 نفر خواستار شفافیت آراء خود هستند

نیکزاد: 141 نفر خواستار شفافیت آراء خود هستند