مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 18:322022-02-20سياسي

سه ماه سخت برای ذخایر خونی/ باید شبانه روز در صحنه باشیم


روزهای پایان سال، مشغله، ترافیک، آغاز تعطیلات عید، ماه رمضان و موجهای همه گیری کرونا چهار پیک کاهش اهدای خون است که هر چهار موقعیت با هم مقارن شده اند.

- مدیرعامل سازمان انتقال خون گفت: روزهای پایان سال، مشغله، ترافیک، آغاز تعطیلات عید، ماه رمضان و موجهای همه گیری کرونا چهار پیک کاهش اهدای خون است که هر چهار موقعیت با هم مقارن شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازچهار پیک کاهش اهدای خون است که متأسفانه در وضعیت کنونی هر چهار موقعیت با هم مقارن شده اند.

وی افزود: برای اینکه مأموریت اصلی سازمان که تأمین خون سالم و کافی در کشور است بتواند به خوبی انجام شود، ضرورت دارد تا برنامه ریزی و همت مناسبی از سوی ستاد سازمان انتقال خون و مراکز استانی اعمال شود تا بتوانیم این سه ماه پر از ریسک را بدون کاهش ذخایر خونی و مشکلات ناشی از آن پشت سر بگذاریم.

جمالی با مروری بر شاخص ها و ضرورت های هنر مدیریت در سازمان انتقال خون و مراکز استانی گفت: شناخت وضع موجود و فرصت ها و تهدیدهای ثابت و مقطعی، توجه به وضع موجود اعتبارات، ذخایر روزانه خون و وضعیت کارکنان به طور مستمر از ضروریات مدیریت است تا مدیر بتواند قدرت تحلیل داشته باشد.

وی با تاکید بر فرصت ها و موقعیت های بومی و منطقه ای هر استان گفت: خلاقیت نیز شاخص دیگری است که از سوی مدیران می تواند کارگشا باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه ماه سخت برای ذخایر خونی/ باید شبانه روز در صحنه باشیم

سه ماه سخت برای ذخایر خونی/ باید شبانه روز در صحنه باشیم