مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 18:472022-02-20بين الملل

از روسیه تا عمان؛ به کدام کشورها بدون ویزا می توان سفر کرد؟


تا حالا شده تصمیم گرفته باشید از کشوری دیدن کنید، ولی فکر کردن در مورد مشکلات اخذ ویزای آن کشور شما را از انجام دادن این کار منصرف کرده باشد! خوب، - تا حالا شده تصمیم گرفته باشید از کشوری دیدن کنید، ولی فکر کردن در مورد مشکلات اخذ ویزای آن کشور شما را از انجام دادن این کار منصرف کرده باشد! خوب، کشور ایران تلاش کرده با عقد قراردادهای میان خود و کشورهای مختلف جهان مسیر رو برای سفر ایرانیان راحت کنه! ایرانیان برای سفر به 42 کشور جهان نیاز به دریافت ویزا ندارند و فقط باید با خرید بلیت هواپیمای خود قدم به دنیای جدیدی بگذارند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام ویزالند، در این مقاله 6 مورد از محبوب ترین کشورهایی که ایرانیان برای سفر به آن ها نیاز به اخذ ویزا ندارند را به شما معرفی خواهیم کرد.

با تور روسیه دیگر نیاز به ویزا ندارید! با امضای توافق نامه دو جانبه لغو روادید گروهی گردشگری بین ایران و روسیه، شهروندان دو کشور می توانند از طریق آژانس های مسافرتی به صورت گروه های 5 تا 50 نفره، بدون ویزا به ایران و روسیه سفر کنند.

بر این اساس، ویزای انفرادی لغو نشده است و اشخاصی که قصد دارند، بدون تور به روسیه سفر داشته باشند، باید با مراجعه به سفارتخانه، اقدام به اخذ ویزا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از روسیه تا عمان؛ به کدام کشورها بدون ویزا می توان سفر کرد؟

از روسیه تا عمان؛ به کدام کشورها بدون ویزا می توان سفر کرد؟