مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 19:022022-02-20فرهنگي

تمدید مهلت شرکت در جایزه شعر خبرنگاران


دبیرخانه جایزه کتاب سال شعر ایران به انتخاب «خبرنگاران» مهلت شرکت در شانزدهمین دوره این جایزه را تا پایان هفته (ششم اسفند) تمدید کرد.

- دبیرخانه جایزه کتاب سال شعر ایران به انتخاب خبرنگاران مهلت شرکت در شانزدهمین دوره این جایزه را تا پایان هفته (ششم اسفند) تمدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شانزدهمین دوره جایزه کتاب سال شعر ایران به انتخاب خبرنگاران ، همچون دوره های گذشته، در سه بخش کتاب سال ، ویژه (شاعران بدون کتاب شعر) و تجلیل (از یک عمر فعالیت شعری)، با داوری جمعی از شاعران خبرنگار و فعال رسانه در حوزه فرهنگ و ادبیات، برگزار می شود.

دبیرخانه این دوره از جایزه کتاب سال شعر خبرنگاران از شاعران و ناشرانی که در سال 1399 مجموعه شعر منتشر کرده اند، دعوت کرده است تا با توجه به این شرایط، در بخش کتاب سال جایزه شرکت کنند: - کتاب در سال 1399 منتشر و در شناسنامه ی آن درج شده باشد.

- چاپ اول و به زبان فارسی در ایران منتشر شده باشد.

- برگزیده اشعار یا مجموعه گروهی نباشد.

علاقه مندان به شرکت در این بخش، باید یا پنج نسخه از اثر خود را تا تاریخ ششم اسفندماه 1400 به نشانی تهران، صندوق پستی13355187 ، دبیرخانه جایزه کتاب سال شعر خبرنگاران، بفرستند، یا یک نسخه از کتاب خود را به همین نشانی بفرستند و در عین حال، فایل پی دی اف کتاب را در سامانه واشه (سامانه مدیریت ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مهلت شرکت در جایزه شعر خبرنگاران

تمدید مهلت شرکت در جایزه شعر خبرنگاران