مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 19:322022-02-20اقتصادي

اداره کلانشهرها با عوارض و صدور پروانه امکان ندارد


رییس کمیسیون اقتصاد و سرمایه گذاری شورای شهر شیراز گفت: در شرایط اقتصادی که امروز با آن مواجهیم، اداره کلانشهرها باتکیه بر عوارض و صدور پروانه امکان پذیر نیست؛ - از این رو تمرکز بر جذب سرمایه گذار و تعریف پروژه های سرمایه گذاری انکارناپذیر است.

مجمد اسدی یکشنبه یکم اسفند در آیین معارفه سرپرست سازمان سرمایه گذاری شهرداری شیراز؛ اراده، تصمیم و اقدام را سه ویژگی مهم برشمرد که وجودشان برای مدیریت فرایند سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذار ضروری است.

او گفت: در شرایط اقتصادی که امروز با آن مواجهیم، اداره کلانشهرها باتکیه بر عوارض و صدور پروانه امکان پذیر نیست؛ از این رو تمرکز بر جذب سرمایه گذار و تعریف پروژه های سرمایه گذاری انکارناپذیر است.

رییس کمیسیون اقتصاد و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر شیراز خاطرنشان کرد: تصویب بودجه 15 هزار میلیارد تومانی برای عقد قراردادهای سرمایه گذاری در سال 14014توسط شورای اسلامی شهر شیراز، بیانگر اهمیت موضوع سرمایه گذاری در نگاه مجموعه مدیریت شهری است؛ بنابراین انتظار می رود با آغاز به کار مدیریت جدید در سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی، این سازمان به یک سازمان پویا و چابک تبدیل شود که در سطح کشور الگو باشد، اسدی تأکید کرد: کاهش طول زمان رسیدگی و پاسخگویی به سرمایه گذاران، احترام به سرمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اداره کلانشهرها با عوارض و صدور پروانه امکان ندارد

اداره کلانشهرها با عوارض و صدور پروانه امکان ندارد