مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 22:272022-02-20اقتصادي

تصویب بودجه پیشنهادی هزار میلیارد تومانی شهرداری رفسنجان برای سال آتی


لایحه بودجه 1401 شهرداری رفسنجان با رقم یک هزار میلیارد تومان به اتفاق اکثریت آراء به تصویب شورای اسلامی شهررفسنجان رسید.

  - ایسنا/کرمان لایحه بودجه 1401 شهرداری رفسنجان با رقم یک هزار میلیارد تومان به اتفاق اکثریت آراء به تصویب شورای اسلامی شهررفسنجان رسید.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در راستای بررسی وتصویب بودجه پیشنهادی ده هزار میلیارد ریالی شهرداری رفسنجان برای سال آتی، جلسه فوق العاده شورا به ریاست سیدحسین رحیمی و با حضور اعضای شورا عصر امروز اول اسفند در سالن جلسات شورای شهر برگزارشد.

از میزان بودجه پیشنهادی شهرداری برای سال آینده 6 هزارمیلیاردریال آن به بخش عمرانی تخصیص داده شده است که پس از بحث و تبادل نظر ،مورد موافقت اعضا قرار گرفت.

همچنین در این جلسه بودجه بخش فرهنگی نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بودجه فرهنگی پیشنهادی شهرداری برای سال 1401 نسبت به بودجه 1400 با رشد 93 درصدی تصویب شد.

براساس این گزارش 15 درصد از بودجه پیشنهادی به بهسازی ورودی های شهر مانند احداث المان و نمادهایی که بیانگر هویت و نماد شهر هستند، اختصاص یافت.

بحث عدالت محوری در تمامی نقاط شهر به ویژه محلات و حاشیه شهر در این نشست مورد تاکید اعضای شورای شهر بود که بیش از 95 درصد عدالت محوری در بودجه 1401 دیده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب بودجه پیشنهادی هزار میلیارد تومانی شهرداری رفسنجان برای سال آتی

تصویب بودجه پیشنهادی هزار میلیارد تومانی شهرداری رفسنجان برای سال آتی