مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 00:322022-02-20اقتصادي

قیمت عادلانه برای گندم چقدر است؟


رییس انجمن صنفی کشاورزان خوزستان با اشاره به پیشنهاد قیمت 9 هزار و 500 تومان برای خرید تضمینی هر کیلوگرم محصول گندم گفت: از نظر ما قیمت عادلانه ای که می توان برای گندم در نظر گرفت، - 10 هزار تا 10 هزار و 500 تومان است.

مسعود اسدی در گفت و گو با ایسنا در خصوص قیمت امسال خرید تضمینی گندم اظهار کرد: روند طبیعی قیمت گذاری گندم به گونه ای است که مطابق قانون، باید در شورای قیمت گذاری محصولات کشاورزی متشکل از 6 نماینده غیر دولتی و 3 نماینده دولتی انجام شود.

این شورا بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی تشکیل شده است و وظیفه تعیین قیمت محصولات کشاورزی را دارد اما این شورا با کوتاهی و کم کاری، قیمت بسیار ناعادلانه و غیرمنطقی 7 هزار و 500 تومان را در نظر گرفت.

وی افزود: این قیمت گذاری باعث شد تا نمایندگان مجلس شورای اسلامی به قیمت گذاری گندم ورود کرده و قیمت 9 هزار و 500 تومان را برای گندم پیشنهاد کنند اما این قیمت تاکنون نهایی نشده و به تصویب شورای نگهبان نرسیده است و در صورتی که این قیمت به تصویب برسد و اجرایی شود، می تواند به کشاورزان کمک کند.

رییس انجمن صنفی کشاورزان خوزستان با بیان اینکه قیمت 10 هزار تا 10 هزار و 500 تومان قیمتی عادلانه برای خرید تضمینی گندم است، گفت: با توجه به تورم سنگینی که در جامعه وجود دارد و کشاورزان نیز متاثر از آن هستند، گران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت عادلانه برای گندم چقدر است؟

قیمت عادلانه برای گندم چقدر است؟