مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 03:122022-02-20اقتصادي

از سردرگمی یک جزیره تا وعده هایی که عملی نشد/ «کیش» هم چنان بلاتکلیف!


بلاتکلیفی، یکی از موضوعات مهمی است که این روزها گریبان گیر مناطق آزاد صنعتی و تجاری کشور شده و شهروندان این مناطق را با چالش های فراوانی مواجه ساخته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، بلاتکلیفی، یکی از موضوعات مهمی است که این روزها گریبان گیر مناطق آزاد صنعتی و تجاری کشور شده و شهروندان این مناطق را با چالش های فراوانی مواجه ساخته است.

فلسفه وجودی مناطق آزاد، حضور فعالان اقتصادی و رفع موانع تولید و پشتیبانی و مانع زدایی است.

فعالان اقتصادی که از آنان به عنوان شرکای تجاری مناطق آزاد یاد می شود، بدون حضور آنها فلسفه وجودی این مناطق زیر سؤوال است و امروز نیز شاهد نگرانی هایی در بین این شرکای اقتصادی هستیم چراکه بسیاری از مناطق آزاد کشور در آستانه نوروز به صورت سرپرستی اداره می شوند و خبری از انتخاب متولی نیست.

سرانجام روز گذشته 30 بهمن ماه 1400 پس از کش و قوص های فراوان، حکم محمدرضا اسکندری به عنوان عضو مؤظف هیأت مدیره منطقه آزاد اروند صادر و او جایگزین اسماعیل زمانی شد و امیدواری را در میان مردم و سرمایه گذاران مناطق آزاد به خصوص جزیره کیش بازگرداند.

جزیره کیش که همیشه از آن به عنوان مروارید خلیج فارس نام برده می شود این روزها درگیر مشکلاتی است که شاید خیلی از مردم و حتی مسافران از آن بی خبر باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سردرگمی یک جزیره تا وعده هایی که عملی نشد/ «کیش» هم چنان بلاتکلیف!

از سردرگمی یک جزیره تا وعده هایی که عملی نشد/ «کیش» هم چنان بلاتکلیف!