مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 03:222022-02-20ورزشي

شرایط سخت دونده نابینا برای حضور در بازیهای پاراآسیایی چین


دارنده مدال برنز بازیهای پاراآسیایی جوانان در دوی صد متر می گوید: به دلیل نداشتن فضای تمرینی و تعطیلی استادیوم ها و باشگاه های ورزشی در استان همدان، - دارنده مدال برنز بازیهای پاراآسیایی جوانان در دوی صد متر می گوید: به دلیل نداشتن فضای تمرینی و تعطیلی استادیوم ها و باشگاه های ورزشی در استان همدان، مجبورم در خیابان تمرین کنم تا بازیهای پاراآسیایی چین را از دست ندهم.

مهرداد نجفی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به این که در لیست بلند نفرات اعزامی به بازیهای پاراآسیایی چین قرار گرفته ام و برای حضور در این بازیها باید حدنصاب ورودی را در آخرین مسابقات انتخابی تیم ملی که اواخر اردیبهشت سال آینده زیر نظر IPC در تهران برگزار می شود کسب کنم، در شرایط بسیار سخت و بدون هیچ امکاناتی تمرین می کنم تا بازیهای پاراآسیایی را از دست ندهم.

وی گفت: در حال حاضر چون استان همدان از نظر بیماری کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد و استادیوم ها و تمام باشگاه های ورزشی تعطیل است، مجبورم روزها جلوی استادیوم و در خیابان ها بدوم تا با افت رکورد مواجه نشوم.

این دونده نابینا در پاسخ به این پرسش که آیا تحت حمایت ورزش و جوانان استان همدان نیستید، گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان همدان تنها از ورزشکاران المپیکی و آسیایی این استان حمایت می کند و به ورزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط سخت دونده نابینا برای حضور در بازیهای پاراآسیایی چین

شرایط سخت دونده نابینا برای حضور در بازیهای پاراآسیایی چین