مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 06:522022-02-21اقتصادي

کاسه گدایی اتحادیه اروپا به سوی کشورهای جهان برای دریافت گاز


به نظر می رسد نروژ نیز نتواند کل گازی را که روسیه به اروپا عرضه می کند، تأمین کند، به همین دلیلاتحادیه اروپا از یافتن صادرکننده گاز به این قاره ناکام مانده است.

- ، طی دو ماه اخیر تنش های بین روسیه و اوکراین به اوج خود رسیده، به طوری که قیمت نفت و گاز، دلار و طلا در در بازار جهانی ربط مستقیمی به این امر دارد.

ابتدا آمریکا بود که از آغاز مهیا شدن روسیه برای جنگ با اوکراین خبر داد ولی با این حال روسیه بارها و بارها این احتمال دادن مسئولین آمریکایی برای شروع جنگ را مزخرف و متوهمانه خواهند.

با این آرایش جنگی روسیه در مرزها اوکراین به طوری است که آمریکا احتمال حمله را بسیار بالا می داند به همین دلیل از چندی پیش اعلام کرد شریک خود یعنی اتحادیه اروپا بلاشک روسیه را تحریم خواهد کرد و دیگر گازی از این کشور وارد نخواهد کرد و پروژه نورد استریم 2 نیز به سرانجام نخواهد رسید.

از آن روز تاکنون که اوضاع فرقی نکرده، آمریکا و اروپا به شدت در حال رایزنی با کشورهای گازی مختلف در سراسر جهان هستند تا آنها را متقاعد کنند به اتحادیه اروپا گاز صادر کنند.

در حد توانمان کمک می کنیم جدیدترین کشور که اتحادیه اروپا و آمریکا برای تأمین گاز خود به سراغش رفته نروژ است ولی با این حال مدیر شرکت اکوینر نروژ آب پاکی را روی دست اروپاییان ریخت و اعلام کرد نمی توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاسه گدایی اتحادیه اروپا به سوی کشورهای جهان برای دریافت گاز

کاسه گدایی اتحادیه اروپا به سوی کشورهای جهان برای دریافت گاز